Met acht bibliotheekorganisaties uit de provincie Utrecht en een bibliotheekorganisatie uit Flevoland was de CRM-middag op 28 januari bij BiSC goed bezocht. Het doel was om bibliotheken te informeren over de mogelijkheden van CRM en de vernieuwende CRM-oplossingen die BiSC de komende tijd voor bibliotheken in gang zet.

Stefan de Bruin van BiSC gaf hierbij een inleiding over de principes van CRM. Hij benadrukte dat CRM een organisatiestrategie is, gericht op een duurzame relatie met klanten. Klantkennis, klantlevenscyclus en klantwaarde zijn daarbij belangrijke begrippen. Alby Mulder van het Nijverdalse theater ZINiN en Maaike Kelder van HKA gaven presentaties over de nieuwe mogelijkheden van Wise met de marketing- en ticketingmodules en hoe deze in de praktijk zijn in te zetten.

Meer weten?
In het marketingoverleg met de bibliotheken en de gesprekken van BiSC en de bibliotheken over het werkplan,  geven we opvolging aan de CRM-bijeenkomst. Voor meer informatie over de mogelijkheden van CRM kunt u ook contact opnemen met Stefan de Bruin programmamanager bij BiSC: s.de.bruin@biscutrecht.nl.