Naar de maatschappelijke bibliotheek WegWijzer Werkplaats Warenhuis Voor bibliotheken in transitie

Naar de maatschappelijke bibliotheek WegWijzer Werkplaats Warenhuis Voor bibliotheken in transitie

Nieuws

Gezamenlijke klantstrategie

Geplaatst: 15 juli 2015

Gezamenlijke klantstrategie

Geplaatst: 15 juli 2015

1 collectie, 1 pas en gelijke tarieven. In de provincie Utrecht werken de bibliotheken en BiSC al jaren samen aan een uniek stelsel.
Binnen deze context pakken zeven bibliotheken de communicatie naar de (potentiële) klant gezamenlijk op. BiSC ondersteunt de bibliotheken door:

  • Campagnemanagement (welkom-, loyaliteit-, retentie- en winbackcampagnes)
  • Wervingscampagnes via Search Engine Advertising (SEA)
  • Gezamenlijke digitale nieuwsbrief voor alle klanten
  • Customer Relationship Management (CRM)

Vragen over de gezamenlijke marktpropositie of de Nationale Pas? Neem contact op met Stefan de Bruin.